• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Materiales escritos
  • Ciencias económicas
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Materiales escritos
  • Ciencias económicas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Estrategias de marketing internacional

Thumbnail
View/Open
GE4030 Estrategias de marketing internacional - 2010 - Ciencias Económicas.pdf (830.0Kb)
Date
2011-11-25
Author
Padilla Romero, Karen
Metadata
Show full item record
Abstract
Guía de estudio para el curso Estrategias de marketing internacional, código 4030, que imparte la Escuela de Ciencias de la Administración de la UNED.
URI
https://repositorio.uned.ac.cr/handle/120809/356
Collections
  • Ciencias económicas [34]

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback